I'm fighting for your love.

Tjenare alla läsare, fast ni är ju inte så många! *hee hee*
Ska dra ut med Åke vid två tiden och sitta ute i solen när den äntligen är här!
Sen ikväll ska vi grilla och ha det skit mysigt, kanske sover hon över också,soft! ♥
Tog bilder med mobilen och kommer fortsätta med det ♥
Det var ifrån fredagen.
Jag hade hemkunskap med Bosse och Isac vet att han är min bitch.
Elizan skulle hjälpa Åke med geografin men det slutade med att nästan alla fyllde på länderna,hee hee!
Men idag gjorde jag mig förtjänt av en härlig närningsrik frukost,mums! ♥
Uppdaterar senare,pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

wow du bloggar mer än mig ^^



Fråga mig inte vad det var för kommentar xD

2012-04-28 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0