I've gone from social to bookworm.

Tjenare alla lussebullar,igår åkte jag in för att köpa en kalender,först skulle jag och Åke åka in för att kolla på Sean Banan men hon missade tåget,hon blev rätt förbannad på mig för att jag åkte utan henne men vi träffades på centrum och snackade igenom det så allt är chill! :D
Jag gick till bokhandeln för att köpa min kalender,den är rätt snygg och påminner mig om att jag vill bo i Frankrike,det fanns en med temat London som jag ville ha eftersom att jag kommer flytta till England senare i livet kanske med min pappa och plugga där,men den fanns inte i den storleken jag ville ha..sadly.
Har även äntligen fått & ställt in min 120 säng,whooooooopppoooo!
Sen så fick jag mina The House Of Night böcker,som jag slukar upp som en bokmal!
Har redan läst ut Betrayed och gick för att köpa Haunted då träffade jag en tjej som var skit schysst som jag snackade med,vi hade likadan boksmak tydligen men sedan skulle jag gå vidare för att leta efter Åke.
And she scared the bejeezus out of me!
Idag ska jag verkligen plugga in till min muntliga redovisning om Skattkammarön som jag ska läsa upp imorgon!
Allt verkar så...såå...på låtsas att jag inte tagit det på allvar på sistone!
I've to stop fooling around and think about my future,and yes,I'm addicted to the english language!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Böckerna :)<3

2012-04-01 @ 20:20:13
Postat av: Hanna

De böckerna äger! Bara läst en men men... ^^

Ditt rum?! Läckert!!!

2012-04-10 @ 23:42:55
URL: http://hannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0