Rip me apart.

This is crazy but...I think I'm freaky.
Cuz I miss you so bad,so so bad, lets hang out sometime,maybe?

Är rätt trött, på allt omkring mig och alla tycks såra mig, fysiskt alltså!
Mina nerver är på helspänn och jag är som en trött bomb redo att få explodera på den första som försöker.
Annars är väll läget som grisen skulle ha sagt själv, slaktat, min näsa svider nästan ännu mer om det nu är möjligt och trots min mammas vänliga gester och ord om att jag kommer bli frisk tills imorgon och komma med mat så tycks hoppet ändå vara..tja..50 % chans för mig att få gå, vilket suger, vill inte hamna efter ännu mer!
Så om jag tar ledigt imorgon så ska fan Åke ta med sig mina läxor hem till mig!!!!!!
Aja, ska kolla på Desperate Housewifes med mamma och sedan ett nytt roligt avsnitt av GCB - Good Christan Bitches - HELL YEAH *hee hee host host*
Godnatt alla då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0