We have it good.

Tja då, idag har det vart bättre faktiskt och jag kanske är frisk imorgon! - kanske inte då..
När jag kom hem så städade jag mitt rum och sedan skulle jag cykla till bibblan och lämna alla mina..nio böcker?
Jag läser mycket men jag kan erkänna, jag har knappt rört dom där böckerna...blev upptagen med andra böcker!!
Just nu blev jag klar med min sökning av könssjukdomar, det är rätt jobbigt att läsa faktiskt.
Dels att det är synd om de som får dom och vissa som inte går att bota, så som HIV.
Men skabb är ju för jävlig, små spindel liknande kryp!, USCH säger jag bara.
Aja nu ska jag pallra mig till ICA och handla upp mina sista ören, hee hee.
Pussinuss, Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0