Who said I was immortal.

Tjenare, är officielt en av sjuklingarna nu.
Min lillasyster har gett mig en förkylning, mest synd om henne faktiskt eftersom att hon är ett år.
Men jag får också skylla mig själv eftersom att jag visste att jag började bli förkyld...och tränade skit hårt igår.
Fast sånt är väll livet?, har också följt mottot, inga ursäkter!
Känner mig också som en i den där näs-sprejs reklamen med alla mina näsdukar som får min näsa att SVIDA!!!
Och idag är det studiedag, vilket jag inte direkt kan njuta av i mitt tillstånd men det positiva är...att jag får vara hemma utan frånvaro! :)
Men det negativa är...att jag ska till läkaren om mindre än fyra timmar..suck, men gör det väll för alla andra som vill veta vad fan som är fel på mig och bryr sig om mig tillräckligt för att dampa om jag inte går! ♥
Har ju ingen kamera så...inga bilder! :)
Kanske lägger upp mobilkamera bilder sen men kameran på mobilen suger sten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0