I don't know how to say, the simple word hey.

Tjenare, inte skrivit på 'sistone' men igår började skolan, inte på riktigt då och idag ska vi ha kampsporten judo tillsammans med klassen under oss - 8c - och vi kommer nog bli indelade eller bara välja någon ur den andra klassen.
Jag suger på att fråga något, till och med säga det simpla ordet 'hej' ibland. För jag är så förbaskat blyg när jag står utpekad ensam, undrar hur gymnasiet kommer vara..hee hee!
Läst ut två böcker sen sist så kommer nog att låna en ny idag, ny och ny. En fortsättning!
Hoppas alla har det lika awesome som jag har det.
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

okej :D

2012-08-22 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0