It will be fun, they said.

 
Tjenare, idag fick jag min mobil och så drog jag upp till vårt kära Stockholm med mina fina vänner!
I klackar så klart - hade inga andra skor för tillfället som var torra - så mina fötter fick lida pin från klockan två till nästan halv åtta, KUL.
Men dagen har väll vart rätt så kul, okej, roligt som fan. Om man tänker tillbaks om några år kanske!
Men just nu är den smärtsam..speciellt för mina fötter och min plånbok!
Köpte mycket kan man säga och pengarna spendarades inte direkt på det jag ville, tyvärr. 
Ska ju bjuda Åke och Bosse på middag nästa helg, har ju inga pengar heller längre.
Frågar nog mamma -igen- om jag kan få förskott till middagen, hur mycket är jag skyldig då?
1100 om jag har räknat rätt, haha! Sedan är jag skyldig min spargris 1000 kroner..snällt.
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0