My sweet baby.

 
Morsning!
Har arbetat hårt idag, vilket betyder att jag städat och fixat massa grejer. Vilket är jävligt jobbigt!
Men man måste ju städa förr eller senare, i mitt fall var rummet på 'senare' så kunde inte skjuta upp det mer.
Pappa och jag ska göra något imorgon också nu när han är i Sverige, och det ryktas om fiiiiiika eller lunch!
Har tagit rast nu när jag tvättat golvet och väntar bara tills det torkat så att jag kan fortsätta - suck.
Hade världens ångest plus illamående imorse men jag var bara tvungen att sansa mig och gå emot mina tankar för att lyckas börja, sen när jag kom igång har jag inte ens tagit en paus. Förens nu!
Hoppas alla andra har en super dålig dag, ciao ♥
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0