Starting over.

 
 
Japp,Fick mina kläder idag så är rätt nöjd! :)
Åke var här också och fick sin kofta av mamma, som mamma betalade som födelsedags present till henne! Snällt.
HAR FÅTT MIN LÖÖÖÖN!
Är jävligt trött just nu men vet att jag inte kan somna nu, har också läst ut fem av böckerna från min serie och kommer låna den sjätte på måndag, vilket innebär att jag lånat hela jävla serien! - lol -
Plus att pappa kommer hem imorgon och stannar en vecka, kommer dock knappt se gubben. Han kommer tillbaks i November, då ses vi nog mer! Han har också sagt att han kanske ska köpa en iPhone (vit) till mig och ta med sig den - självklart betalar jag, typiskt pappa - och då är jag inte mobil-lös längre!
Det är stört att alla tror, eller förväntar sig att man har mobil och skaffar mindre tillgång till andra saker. Jobbigt för mig eftersom att jag inte får en lika stor tillgång som alla andra till allt. Suck.
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0