Struggling for survival.

 
Tjenare!
Idag ska jag sova över hos Åke och kanske lyckas vi påminna oss om vilka vi brukade vara.
Det bara kom upp för mig att vi inte hade kul längre, inte lika roligt som vi brukade ha.
Och vi båda saknar dom stunderna, så nu ska vi försöka bli som förr, antar jag! :D
Sen har jag väll märkt att det fortfarande är en trögstart med det här med medicinen, det känns som om jag blir bättre men att jag går baklänges dit, deja vú hela vägen!
Familjen ska grilla ikväll också så det ser jag stort ifram emot! :D
Sen har jag beställt rätt mycket till min garderob och mitt rum och jag har ingen aning om jag kommer verkligen ha råd med allt det, speciellt nu när jag fick reda på att jag fortfarande är skyldig Anders pengar för min piercing!!
It will all work out, Eventually.
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ni hittar den känslan igen :) Den stunden ni har kul :)

Svar: Vi hade det rätt awesome igår! 8D
Sara Rehnström

2012-08-04 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0