This is not a drive by.

 
 
Tjenare, ska nog sova över hos Jossan ikväll och kolla på någon skräckfilm! 
Åke gick hem för ett tag sen så jag sitter mest och försöker få tiden att gå vilket gör att jag tänker på att skolan börjar i övermorgon! Nästan bara en dag kvar på sommarlovet och det känns inte ens tufft, förutom allt tjat om nästa lov man kommer få höra, Ha-ha!
Glömt att ta mina två senaste medicin doser så var fy sjuttans trött när jag vaknade och resten av morgonen tills jag tog en spontan dos, så nu är jag bara halv trött!
Funderar på att skriva lite på min novell nu när jag har ledig tid över.
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild sötis :D<3

Svar: Tack! :D <3
Sara Rehnström

2012-08-18 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0