We all grow up sometime.

 
Tjena mitt bena!
Har ju jobbat de senaste dagarna och har äntligen fått sluta! Visst har det vart kul och så men en av ledarna driver alla till vansinne, speciellt över att han har ett sånt jävla stort ego.
Jag har också hunnit läsa ut två nya böcker och fick damp idag på att biblioteket var stängt. Allt jag tänkte på var 'Varför läste jag ut boken så snabbt, Varför?'
Datorn har förblivit avstängd och jag är rädd för att det kanske kommer vara såhär när skolan börjar också. Att jag helt enkelt inte har tid, men jag har för mycket fritid för det.
Fick se schemat också vilket var ännu en damp attack inombords, bild på måndag morgon - det som jag suger på som mest och dampar över hela lektionen. Och vi kommer tydligen ha både bild och musik varje vecka, vinst eller förlust? Jag gillar ju varken bild eller musik så för mig spelar det ingen roll om vilken av dom jag har. Måste dock bli bra på piano, funderar på att tvinga Pekka till privat lektioner med mig..Hmm..
Fick Åke också intresserad av en av mina böcker, vilket måste vara den första. Väntar mest på att hon ska tröttna.
Eller nej, hon gillade Hata Romeo som jag lånade till henne. I två månader eller mer..
Att tänka på att vi ska bli 9C är skrämmande. Störst på skolan lixom. Vad väntar efteråt? Jag ser redan ner på alla klasser under oss.. för dom är verkligen korta. Hur ser vi ut i deras ögon? Som jättarna till nior vi såg när vi gick i sexan-sjuan. Eller bara ett par jämlika. Jag vet att jag blivit längre men det känns inte så, det känns bara inte verkligt. Mitt ansikte har inte förändrats så mycket, knappt alls. Och min vikt har alltid vart detsamma, tillsammans med min kroppslängd. Okej, jag menar inte nu att jag alltid vart 1,69!
Skriver tydligen så jävla mycket nu att det ska räcka för en hel vecka till, HAHA! 
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0