Give me love, happiness and butterflies.

Sitter i skolan just nu och kommer antagligen sitta här tills runt 18-tiden ifall mamma inte slutar tidigare.
Ska arbeta klart/läsa igenom mitt SO-arbete och sedan lämna in det till min lärare som håller mig sällskap i hennes klassrum.
Sedan är det bara att fixa klart engelska argumenten jag ska redovisa om imorgon för att kunna nå mitt A.
Antagligen lyckas jag eller så blir det en flopp och jag får vänta tills nästa år.
Bjarne, min NO-lärare, föreslog att jag och Danne ska prata tyska när vi snackar på Skype, kanske vore något att testa?
Bara det att vi inte är på samma nivå, och han avskyr tyska. Kanske börjar prata med mamma istället? :)
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0