My universe will never be the same.

Jag börjar känna mig lite stressad, helt plötsligt står jag med massa grejer jag måste göra och så lite tid!
Åke kom över idag också och vi hade det super som vanligt och det gjorde mig jätte glad att vara med henne ♥
Sen hälsade jag på Pea en snabbis innan jag började packa igen, Åke hjälpte mig lite i början men fyllde på det mesta själv eftersom att jag visste vilket jag som skulle packas ner och vilket som vi tar i sista minuten..
Och för dom som inte vet det så har jag färgat håret, mahogny rött kan man väll säga och det ser faktiskt bra ut!
Fått fina komplimanger idag om det också, great att folk märker det! :D
Har HK-prov på fredag också men ska kolla om jag kan flytta upp det nu när det är så mycket med flytten och att jag hellre umgås med vänner utomhus nu än att plugga.. 
Hjälpte också Danne med vägbeskrivningar, vilket inte gick så bra eftersom att jag suger på orientering. 
Ska nog packa ner alla mina kläder nu (förutom dom jag ska behålla tills vi flyttar) så ni får ha det så bra mina små ankungar! ♥
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0