Quick, before someone hears you.

Morgoninlägg, något nytt.
Idag är sista dagen och allt jag vill göra är att stanna hemma i mitt underbara rum och tänka.
Det här är nästan sista gången jag är här, alla minnen, alla tårar jag fällt, allt jag skrikit mot väggarna, alla hemligheter.
Jag vet att jag inte skulle bo här förevigt men att allt skulle ta slut så snabbt visste jag inte.
Det här är mitt hem, den enda platsen vi verkligen stannat till på längre än ett år!
Mamma har alltid velat flytta och nu vill hon det igen, för tionde gången, och jag överdriver inte.
Allt känns så meningslöst.
Men om jag inte går till skolan så kommer jag missa det enda som betyder något i mitt liv just nu, mina vänner och mina betyg ♥
 
Avskedskram Sarreh ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0