Working my ass off.

Idag känns det som att jag inte fått en enda sekund ledigt!
Dagen börjar klockan 05:00, fixa sig till skolan och sedan åka med bilen till Järna klockan 06:10, Vara ensam i skolan ifrån 07:00 till 07:30-08:00 beroende på vart jag är och om någon kompis kommer.
Slutar skolan klockan 14:30 men blir inte hämtad förens 15:30 (egentligen skulle Anders hämtat mig klockan 16:00 så tidigare för mig), Är inte hemma förens 16:20, Fikar med föräldrarna med oboy och clementin, städar rummet så att jag kan packa upp inför morgon dagen, packar upp lite sedan upptäcker jag att klockan är 18:00. Börjar på SO-arbetet om I & U-länder. Är halv färdig 19:10, Äter middag på fem minuter och avslutar lite av det halv färdiga tills 19:30, duschar och sedan är det att fixa argumenten inför mitt A i engelska som ska redovisas imorgon, fixa naglarna som är helt förstörda efter helgen, plocka fram kläder inför skola + idrotten imorgon och sova klockan 21:00.
Inte en enda stund av ledig tid, suck.
Men ändå så är jag rätt nöjd med dagen och det får mig att tänka mindre på det hela med flytten :)
Just nu känns det fortfarande bara som att vi är på semester och åker hem om någon vecka..
Till och med bilturen till skolan känns rolig eftersom att jag inbillar mig att det är åkturen till Romme som vi brukade åka till med skolan, måste åka dit i år också, annars blir jag galen!
Åh juste, råkade spräcka läppen när jag skulle öppna badrumsdörren, hur klumpig är inte jag?
 
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0