Dag 2 – Min bästa vän

 
Ja, min bästa vän är ju så klart den underbara Åsa Lindgren, fast vi har mobbat till det till Åke ♥
Våran vänskap är mer än bara bästa vänner, vi är som systrar.
När min familj verkade för tuff välkomnade hon mig till sin med öppna armar och det är nog det som inte fått mig att bryta ihop över allt.
Hon finns lixom där varje dag för att hjälpa mig att se ljuset när mörkret kryper under skinner, tack vare henne så insåg jag att jag kunde söka hjälp ♥
Vi kan garva sönder oss så hårt att vi bildar magmuskler men också gråta och prata så mycket att hela världens problem verkar vara mindre.
Hon känner nog mig mest av alla, hur jag funkar och det är nog darför hon står ut med mig..Jag vill bara säga att jag älskar dig bästa vän ♥
Lite svårt att skriva om dig när du sitter och käkar bredvid mig...känns lite som ett pistolshot..♥
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0