Dag 4 – Innehåller i min väska

1 Kassabok - Skriver vad jag slösar mina pengar på så att jag kan skämmas över det sen..
2 Vad jag behöver bok, vet inte vad den gör där..
3 Min kalender - som jag aldrig kollar i.
4 En läs bok som jag läser om jag har tråkigt i bilen eller nått.
Egentligen brukar jag plocka ner mitt skriv block också så att jag kan arbeta..men nu låg den inte där.
 
         En kamm/borste, En sminkspegel som jag inte vet varför jag har, och min sminkväska.Plånboken och mina solbrillor + fodral
En Voodoo-docka som ger mig tur..
Penna och sudd för att skriva så klart, två toffsar i nödfall och en pillerask som jag har min medicin i, fast den är tom ;)
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0