Dag 6 – Det här gör jag aldrig om

 
Svår en.
Jag ångrar mig inte direkt efter att jag gjort saker, det är bara en rolig historia att berätta i framtiden!
Men om det är något jag aldrig kommer göra om igen borde det vara att sno mammas cigaretter för att få henne att sluta.
Det är nog det värsta jag någonsin har vart med om med min mamma, hon förvandlades till ett...monster!
Hon skrek åt mig och jag svär på att hon skulle ha slagit mig om hon inte behärskat sig..hon var verkligen arg.
Jag hade slängt hennes cigaretter men sagt att jag gömt dom för att hon skulle sluta så jag kutade in i köket och hämtade dom igen, Sen dess har jag aldrig direkt gömt mammas cigaretter igen och tänker aldrig göra det!

Kommentarer
Postat av: Fanny

oj D:

2012-07-30 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0