Dag 7 – Mina framtidsplaner


Jag vill bli författare, det är min stora dröm men jag vet inte om jag riktigt duger.
Det betyder inte att jag ger upp!
Men jag kommer nog börja med det som en hobby och ha ett jobb utanför det, men vad jag annars vill bli har jag inte bestämt mig än. Psykolog ligger först nu men jag vill bli så mycket!
Lärare, Psykolog, Författare, Djutskötare.. och konstnär..Fritidsledare.
Men det jag mest vill göra är de tre första och det värsta jag kan tänka mig att bli är nog faktiskt städerska. 
Jag vill flyga jorden runt och skriva, uppleva världen. Kanske hitta någon som också vill det.
Sen vill jag nog stadga mig och skaffa barn, runt 25-27 års åldern. Det känns annars försent men livet verkar så kort annars, Jag måste jobba hårt så att jag kan bli framgångsrik och försäkra min familjs framtid, kunna bo i ett hus i förorten och ha många trevliga grannar.
Kanske skaffa en hund? För en katt skulle bara störa Skalman som självklart skulle leva!
Sen när jag pensionerar mig kan jag tjäna extra på min dröm, för vid det laget måste jag ju vara lite känd.
Det värsta skulle nog vara om jag gör som min syster, ger upp min dröm och ger mig efter något lägre.
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0