Dag 8 – Min favorit tv-serie

Som sagt har jag sjukt många favoriter men den jag kollar på just nu är One Tree Hill och gud så jag älskar serien!
Det finns en sån passion i allt att man lixom bara hänger på, man fattar allt och det är alltid nått nytt på gång!
Ibland kan jag tycka att det kan bli lite för dramatiskt, men jag är en drama queen så det gör sällan något!
En serie jag inte gillar är Days Of Our Lives, Den är överdramatisk hela tiden och man får ju bara damp!
 
Pussinuss Sarreh ♥
 
 
                                                                                Haley och Nathan har verkligen visat att sann kärlek överlever även de tuffaste striderna och man vet lixom att dom kommer hålla ihop för evigt, dom har den här nygifta känslan, hela tiden ungefär och dom skaffar ett gemensamt liv i tidig ålder men klarar det ändå med nöd och näppe..                          
Dan som ingen alls gillar och utnyttjar alla i sin närhet för egen vinning, hans motto är nog att man gör vadsomhelst för att överleva, även om någon annan får skulden.
Men han bryr sig, på sitt egna lilla vis om sin familj. Bara att ingen av dom vill ha något med honom att göra för att han är så genomrutten som han är..plus att han mördade sin egna bror.
Stackars Mouth, Fast i 'The Friendzone' under hela de första säsongerna och faller allt för många, han har haft relationer men de har bara varat i några dagar sedan blir han plötsligt dumpad.
Han är världens snällaste kille och han skulle göra vad som helst för sina vänner, faktiskt för vem som helst för han har ett hjärta av guld och ser alltid andras problem före sina egna. Vilket stör honom när ingen verkar se honom. Han avskyr att han är fast i 'The Friendzone' men skulle inte vara den han var utan sina vänner.
Deras kärleks-triangel som pågått under de första 4 säsongerna är väldigt underhållande.
Trots alla lögner, svek och övergivningar tycks dom växa sig närmare varandra och det blir bara samma problem igen.
Eftersom att båda älskade Lucas så bråkade dom om honom hela tiden, och han växlade från att älska Peyton till Brooke, sedan tillbaks till P och sedan till B osv.. tills han valde Peyton.

Kommentarer
Postat av: Fanny

den serien är bra :)

2012-08-02 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0