Don't forget my name.

~Har lite bild-problem~
 
Tja, igår så bråkade le familia och jag igen, vilket suger lika mycket varje gång.
Men jag pallar verkligen inte att ha det såhär, hur mycket vi än försöker blir allt bara på helvetet.
Så jag frågade min bästaste tjejkompis om jag kunde slagga hos henne över kvällen så att jag skulle kunna få vara ifred och vara på en plats där det kändes skönt och tryggt.
Så klart min bästa vän ställer upp och natten var kanon! :D
Älskar dig tjejen! ♥
Men idag så ska tydligen Johanna,Nicklas,Alex och Jennie komma på middag innan Alex & Jennie åker till England igen.
Vilket stör mig för dom skulle komma på fredag eller söndag så jag hade gjort planer med Åke att åka på en bil uppvisning nu i Trosa klockan halv sex.
Plus att jag blir så äcklad över en person hela tiden, typ som om det var skabb. Aja, man vet aldrig hur personer är innan dom visar sitt sanna jag :)
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

jobbigt när man bråkar :(

2012-07-20 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0