Five special things you didn't know.

Fem saker jag oftast gör när jag är hemma själv.
1. Njuter av tystnaden och friheten.
2. Inbillar mig att jag bor här själv.
3. Dansar i underkläder - Well, dom ser ju mig inte? ;)
4. Lyssnar på hög musik.
5. Känner mig fri för några timmar.
 
Fem saker ni inte visste om mig.
1. Det känns som om jag inte är bra nog för min syskon - Även om det inte är sant.
2. Jag läxar upp min pappa mer än han någonsin läxat upp mig.
3. Jag ser min pappa som ett barn ibland..
4. Jag älskar att sjunga till låtar som gör mig glad och skriver dom gärna på chatter..
5. Jag är usel på att kolla min kalender och veta vad jag har för planer så jag missar typ tider..
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0