Just something I wanted to do.

Du heter: Sara Rehnström
Smeknamn: Sarreh, Syster, Twini, Samuel.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Hope - Who Am I To Say
Beroende av: 
Datorn
Vad tror folk om dig?
Det vet jag inte egentligen, Det är så olika.
För vissa är jag en snäll, flummig tjej med störd humor. För andra är jag en elak bitch antar jag, Vilket jag inte vet vart dom fått det ifrån.
Stämmer det?
Jag antar väll det, kanske inte det med att jag är en elak bitch. Jag kan väll vara små irriterad och inte alltid snäll mot de som står mig närmast, vilket ofta är min bästa vän..♥
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår, Mina ögon, Min humor och att jag är lätt att prata med.
Hur imponerar man på dig?
Är sig själv fullt ut och vågar ta risker med att skämma ut sig själv. Ha en rolig humor som gör så att jag dör av skratt. Men jag är rätt lätt imponerad så länge man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? 
Ibland, men mest små ler jag bara.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Jag vet inte, har inte haft en mobil på några veckor.
Var bor du?
Järna!
Trivs du där?
Rätt så bra, speciellt med mina vänner!
Har du haft sex idag:
Nope
Hur svarar du i mobilen:
Tjenare, du har kommit till pressbyrån.
Vem ringde du senast?:
Åke
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att hennes bilder var i minatyr och att hon kunde fixa det någon annan dag istället.
Antal timmar sömn inatt:
9-10 timmars sömn förutom det tidigare uppvaknandet.
Sov du ensam: 
Nej, hade min nalle.
Brukar du komma i tid:
Så klart, de alla andra säger är bara ren lögn...
Hur känner du dig nu:
Rastlös och dampig av att ha suttit vid datan för mycket.
Vanligaste färg på dina kläder:
Blått som i min morgonrock..
Vad tycker du om fötter:
Stinkande, inte så bra. Men lena, kittliga fötter, jo dom är roliga!
Vad saknar du: 
Min pappa och syster, skolans drivkraft, mina drömmar, min värdighet, min bästa kompis, min ork och ett liv.
Hade du en bra kväll igår:
Nja, det hade jag väll! :)
Favorit dryck på morgonen:
Oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22-02
Är du blyg?:
Ibland så, men det är bara första intrycket. Annars så är jag väll inte så blyg.
Sysslar du med någon idrott: 
Nej, kanske börjar rida i höst.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt:
Ja, när jag var yngre framför mina föräldrar.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Allt som jag inte kan göra som tjej.
Är du nöjd med ditt liv: 
Mitt liv har precis börjat, och det kan bara bli bättre! ;)
Är du bortskämd:
Nej, men kan oftast påpekas som en via att jag får en hög månadspeng. Men jag får inte små pengar, mobiler och annat jag vill ha när jag ber om det. Om jag har tur kanske jag får 20 kr extra och det är med goda skäl.
Vad gör du i morgon: 
Hänger med Åke och sånt, annars latar jag mig väll bara.
Vad är det värsta du vet?:
Idioter. Låga betyg och tystnad.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Äkta vänskap, systerskap ♥
Vad är det finaste du fått?:
Fått så mycket fint! ♥
Men den senaste var en kakask med mitt namn på som min bästa vän gett mig för att visa hur mycket hon tyckte om mig, Älskar tjejen! ♥
En speciell dag du minns:
Ikea med min bästa vän, en dag jag aldrig någonsin skulle glömma ♥
Du samlar på:
Minnen, nagellack och äkta vänner ♥
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Skriver mest och vänder mig till olika personer för att dela upp min börda. Jag vill inte att alla ska veta allt om mig. Men även att inget ska hållas hemligt. Mest när allt är skit ringer/sms:ar jag Åke ♥
När grät du senast: 
Igår, över en bok faktiskt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Shoppa, resa jorden runt världen med Åke så att vi kunde se allt tillsammans och hjälpa andra.
Vill du gifta dig: 
Jag vet inte, har kanske tappat gnistan om vad äktenskap handlar om.
Vill du ha barn: 
Ja, 2-3 antar jag.
Är du musikalisk?:
skojar du, jag älskar musik och försöker spela men det är som en gris som försöker sjunga opera.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten eller Cola
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, pappa bor i Iran med sin mamma och mor min bor med sin sambo och mig, men inte länge till.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, det får en att sluta tänka och funkar som sömnpiller.
Biter du på naglarna: 
Nja....Ibland kan jag råka göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0