Loonaticz

Tack för en underbar fördelsedag bästaste kompis! ♥
Så klart tackar jag alla som var med också, den blev super!
Det där med de varma kläderna kommer från när jag blev biten av en fästing i onsdags och fick panik när Marianne sa att man kunde få fästingar om man gick barfota, som vanligt överreagerade jag!
But hey, what would the world be without loonatics like me?
Det här fick jag i födelsedags present, hittills.
1 En mjuk/len/varm filt av familjen Lindgren ♥
2 En underbar tavla av bästa kompisen!
3, 2300 kr (2000 pappa, 200 Åke och 100 Crister hennes brorsa!)
4 Lady GaGa konsert på DVD - Från Någon av syskonen/ deras 'partner' (Låter så fel...)
5 Piercingar (bilden nedanför - Från Åke)
6 Tre böcker (Amerikanska gudar och den där med krokodilen är från Jennie/Alex/Johanna/Nicklas och Chinese Cinderella är från Anette)
Groda + Delfin = Happier! ♥
 
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0