I want a happier life, with or without you.

 
Tjenare alla bloggare & bloggläsare! Skaffade fram min medicin idag och kommer ta dom för första gången imorgon! :)
Hoppas att allt blir bättre tillslut och att jag kan få sluta med dom snart.
Blev arg och ledsen på mig själv när jag insåg att om jag bara sökt hjälp och förklarat tidigare kanske jag aldrig hade behövt göra det här och må såhär från början. Om mina testresultat från idag är sämre än dom förra så kommer jag bli inlagd vissa gånger och få järn-dropp, Vilket skrämmer skiten ur mig!
Men annars har jag haft en awesome dag med Åke på stranden där hon fick mig att glömma alla de här problemen.
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

LÄSKIGT !

2012-07-21 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0