Why would I try when you just fucked off.

Hemma efter 2 sköna veckor i Norrland nu då!
Täckningen där suger och även om jag skrivit två inlägg så har dom inte kommit upp, sorgligt.
Kan väll små berätta allt jag vart med om, vi gick på en underbar marknad där jag köpte till en viss överdriven grad men denna gång var det inte små grejer som post-it lappar, sudd eller något jag egentligen inte behöver, förutom godiset då!
Jag har hamnat efter med min "nyttiga" rytm och träning vilket gav mig 2 kilo mer att gå ner, Great Sara...Great.
Wikke, världens snällaste gubbe, tog med oss på älgsafari men vi lyckades bara se två älgar - och Norrland ska tydligen krylla av dom?!!? - men också tranor och renar (YAY!).
Jag har blivit solbränd och badat trots det iskalla vattnet, Men efter ett tag så blir det faktiskt rätt mysigt!
Vi har grillat - Jag & Åke när dom andra käkade surströming - och jag fick vara grillchef, Awesome!
Det var inte bara jag & Åke som åkte upp utan det var hennes underbara pappa Lalle (Lars-Olof), Bamse (Björn - Hennes gudfar), Virren (Veronica - Hennes syster), Alex & Bella (Man & Dotter till Virren) och dom är hur underbara och snälla som helst!
Är riktigt avundsjuk på att Åke har en sån stor och fin familj medans min är helt..sprucken..
Mamma har också bestämt att vi ska flytta ut på landet nästa vår och om jag inte flyttar så får jag pendla/åka buss in till skolan varje dag och det vet jag inte om jag kommer stå ut med!
Vi har också bärt in ved vilket var lättare och mer avkopplande än vad jag hade föreställt mig, men en tur på sjön för fiske är inte sååå avkopplande när man bara väntar och väntar medans man stirrar på det lilla flötet man har på metingspöet och får små ryck varje gång en fisk bara nafsar på din mask och du vet om det, Ändå lyckades jag - som aldrig lyckas få fisk upp ur vattnet - fånga 11 fiskar!
Har också fått köra lite bil, Jag var inte så dålig som jag trodde och ser faktiskt fram emot nya utmaningar med fordonet - WOOHOO - har också testat ett mer fartfyllt och spännande fordon, Nämligen "grästraktorn".
Orkar inte ladda upp bilder idag för att jag tänker 'ketchup' över det jag missat, Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

:)

2012-07-08 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0