Life is not just about goals.

Godeftermiddag, Idag så har jag väll renskrivit och gått till biblioteket, pappa ringde mig på ooVoo också, det är same shit diffrent name som skype och deras internet suger så jag har två val, antingen ser jag dom men hör inte eller tvärtom vilket är sjukt irriterande. Ska göra rätt mycket idag med att städa och sånt men under familje situationen har jag inte lust att ens plocka upp mina byxor eller bädda min säng.
Varför ska jag göra massa sånt jag gör för att få månadspeng och inte få ett skit egentligen, that's not fair.
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

VACKER BILD <3

2012-06-14 @ 22:23:01
Postat av: DEN TRÖTTE.

Håller helt med Fanny, men det är inte bara bilden som är vacker, hela du är vacker <3

2012-06-14 @ 22:38:47
URL: http://sökes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0