Saturday, what a feeling!

Har vart på min promenad och drog ut Åke med, det var rätt jobbigt med hennes virus och allt men hon var jätte duktig ändå!
Senare idag ska jag städa och ja..fixa, eftersom att jag inte hann göra det igår när Tobbe kom hit för att vara med oss, senare på kvällen jobbade vi på rock konserten! :D
Visst det var roligt att jobba då men jag mådde ännu en gång skit, vilket inte var så skönt. Hade inte heller lust att headbanga som Åke gjorde väldigt ofta, det var bra för henne i alla fall! :D
Är beroende av Scooby Doo Mysterigänget nu också, det kan ha att göra med att Scooby Doo var mitt favorit program som barn..jag är störd jag vet men den är rätt rolig :)
Ad interim Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0