That was fun, wanna do it again?

 
Imorse klockan 2 drog jag och Robert ut på moppe åk i Järan, It was awesome! 
Förutom att det var kallt och han visste att jag var rädd för att dö och gjorde några fina överraskningar..
När vi stannade i ett kvarter vid en avfallspumpstation för att sträcka på benen så lutade sig Robert mot dörren och när han gick därifrån bankade något på dörren, han sket nästan på sig av skräck,haha!
Idag ska jag sova över hos Åke för imorgon blirre Norre land, problemet är att jag lovade att packa igår men fick ingen resväska så jag har lite panik över min packning, Hemma hos Åke ska vi kolla på mina bebis filmer, vilket kommer få oss att garva för att min pappa suger på att filma! ♥
Längtar redan, Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0