Where everyone knows my name.

Tja, är tillbaks från Liseberg nu då! Förjävligt kul faktiskt, hängde ihop med Åke, Irre, Linnea & faktiskt Pea.
Vi fick som vi ville och slapp sova med Pea så det blev roligt i rummet också!
Hee Hee, vi sov på Liseberg byn igen och det kändes som ett hotell! Skit mysigt, men mådde dåligt under hela Liseberg upplevelsen, spyfärdig på Liseberg? INTE OKEJ!
Men åkte ändå och hade det skit kul, träffade några 14-åringar som såg ut som elva åringar och dom var stört sköna! Dryga som fan men fortfarande stört sköna, sedan några äldre i FlumeRide som var toppen!
Amazing Göteborg!
Glömde mina grejer på Liseberg så alla fick vänta medans jag seriöst satt och bad till gud att det skulle vara mina grejer dom kom med!
Idag mår jag rätt illa fortfarande och är jätte trött och äcklig! Pappa kommer runt 15-17 och hämtar mig sedan bär det av till HERON CITY!
Sista gången jag ser pappa? Antagligen!
Lägger upp en bild när jag inte ser helt jävla upp fuckad och drogad ut,
Pussinuss & Ad interim Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0