You give love a bad name.

Be you, Be proud.
Because no one wants a copy of someone else.
Vaknade klockan 9 idag men snoozade till tio över innan jag gick upp och fixade mig för att gå ut på min morgon promenad!
För en gångs skull så gick jag ut min runda och sedan gjorde jag mitt workout pass på fotbollsplanen, tar det rätt lugnt nu så att jag kommer in i det senare gör jag det lite svårare med tiden :)
Varför bränna ut mig själv och ge mig ångest varje morgon istället?
Aja, just nu ska jag skriva klart på min sista sida av min berättelse sen är jag klar med renskrivningen för tillfället!
Känns otrorligt skönt, sen blir det att handskriva några sidor igen ♥
Ad interim Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin :D

2012-06-23 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0