Always,and forever

A Golden watch,to keep up with golden times,for unique memories.
Jag vill bara säga att jag är stolt över min mamma.
Och jag vet att jag inte vart den bästa dottern under åren och sagt rätt hemska saker till henne.
Men man ångrar allt man sagt när det händer,den där stunden då allt spelas upp igen.
Min mamma har bara suttit och låtit sitt liv rinna iväg med tiden,inte orkat kämpa för det.
Så jag blev rörd och stolt när hon vaknade ur allt och sa "Jag ska förändras,vara starkare,för dig och mig,för oss,jag ska börja ta hand om mig,för det är jag värd,och jag ska uppfostra dig så gott jag kan,jag vet att du är orolig för mig och att du älskar mig,men känner du inte att jag älskar dig också?,för det gör jag och jag är ledsen om du inte fått den känslan av att jag gör det gumman,för du är mitt lilla hjärta"
och jag är rätt barnslig som skriver och gråter just nu antar jag....
Men om några år vill jag kolla tillbaks och läsa detta för..tänk om hon inte finns längre där?
Men jag vet att hon alltid kommer finnas här,always and forever.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint skrivet, skönt att hon vill ställa allt tillrätta. Min nya blogg ovan tänkte jag berätta om!^^

2012-03-25 @ 18:04:23
URL: http://hannakristina.blogg.se/
Postat av: Fanny

aw fint skrivet ! <3

2012-03-26 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0