Fall into pieces.

Gokväll,tror att jag börjar bli sjuk eller något,för jag har ont i halsen och är nere (trött)
Aja,life goes on,idag hade jag utvecklingssamtal,it was the usual.
Men denna gång sa han att jag hade rykt upp mig under den senaste tiden och gjort det bästa jag kan! :D
Vilket stämmer,har börjat inse att det handlar om mig,mina beslut,mitt fel om jag inte lyckas.
För jag kan,jag kan vara på topp,om jag vill,men förut ville jag,men inte så stort.
Ville inte höra hur Elizan sa att jag var en PG och att jag bara pluggade hela tiden.
För det gör jag inte,har inte pluggat på ett tag nu.
Plus att jag inte orkar göra det idag,as I planned.
Smellya later cheesy and pussinuss,eran Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0