Twisted.

Tjenare,fick stanna kvar efter skolan för att göra klart grupparbetet med Elizan och PeePee.
PeePee kom såklart aldrig så Elizan och jag fick göra allt själv,men vi blev iallafall klara!
Sen så kom bästisen med mig hem och snackade medans jag drack lite varm "kopp-soppa" som blev min middag.
Var ju inte sugen på något fast idag heller,det är jag nästan aldrig eftersom att jag äter det i skolan.
Men idag blir det att öva till omprovet för svenska,öva min redovisning i svenska,öva in engelska glosorna och göra några svenska uppgifter som jag kan lämna in senare :)
Så..pussinuss eran Sarreh ♥
~~~ No pictures ~~~

Kommentarer
Postat av: Fanny

har svarat ^^<3

2012-03-21 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0