You promised that our love would last forever.

Tjenamittbena,nu är det början på en ny vecka,eller igår var det ju början men jag hann inte skriva något!
Jag och Åke var på gymmet igår och jag tror att jag dog av svett lite,för jag svettades som en biggest loser kändes det som,såg kanske ut så också för min nacke var helt genomblöt..
Och idag hade vi planerat att ta sprutan mot livmoderhals cancer men jag fick mensvärk och gick hem.
Konstigt nog så fick jag feber,mamma ska också köpa Ben&Jerrys till mig! :)
Så ska nog chilla nu,pussinuss eran Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

BEN&JERRYS ! <3333

2012-03-27 @ 18:55:12
Postat av: Fanny ( igen )

2012-03-27 @ 18:55:24
Postat av: Fanny igen -.- ( opss skulle inte klicka innan )

Förlåt om jag är jobbig..men har du pratat med han ? :o

Jag känner mig lite dissad :/

2012-03-27 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0