11 questions out in the blue,or in my bored mind.

1. Vart bär det hän på din ultimata semester?

Om jag fick välja min ultimata resa skulle det nog vara en jorden runt resa och destinationen skulle först såklart vara "Hogwarts", vet inte men jag vill så gärna se det stället!

Och sedan vidare till Paris, men jag måste ju ha med min bästa vän, annars är det ingen ULTIMAT resa.

2. Vem vet allt om dig? 

Allt är väll rätt hårt, ingen vet allt om mig men den som vet mest om mig är ju mina föräldrar, sen kommer nog Åke antar jag, för med henne kan jag dela allt jag tänker på med ♥

3. Vilken är din bästa årstid?

Sommar, solen skiner och bränner min hud vackert brun, blommorna växer och ger mig all den lycka som vintern fryser ner sedan, luften doftar av möjliga drömmar och sjöarna svalkar värmen, jordgubbar med glass och allt annat gott som sommar erbjuder! ♥

4. Något fiktivt/skrivet som får dig att gråta (en bok, film, tv-serie, låt)?

Dålig fråga, såklart jag har!

En bok: Hmm..Jag grät när Stevie Rae dog i "House of Night" och jag ringde Åke och berättade hur mycket hon betydde för mig.

En film: Click, En rätt snuskig film med den där hunden men när "Adam Sandlers" (pappan) dog i slutet av cancer och bad sin son att uppskatta tiden han hade med sin familj, för att han själv spolat förbi hela hans liv med den där fjärkontrollen.

5. Vem ser du upp till?

Min mamma, helt klart.

Hon är inte perfekt men hon haar uppfostrat mig det bästa hon kan, hon visar att hon är stark även om hon är sjuk och jag skulle vilja vara som henne när jag blir stor, kunna klara av livet som hon och vara lycklig.

6. Vad får dig att känna 'alltså åh, livet!!!'?

Positivt eller negativt är min fråga där.

Om det är negativt så är det väll när något går fel eller att jag är sen och stessad till skolan men allt bara går åt helvetet!

Positivt, när mina vänner får mig att känna att världen bara finns för oss.

7. Bästa klädkategorin?  

Emo Fasion Core!

Nej men det skulle väll vara...min klädkategori.

8. En påhittad karaktär som fascinerar dig, kanske från någon serie eller bok eller vadsomhelst egentligen?

Faschinerar mig, det skulle nog vara...Zoey RedBird från boken jag läser just nu, hon lyckas klara sig igenom alla smärtor och faror tillsammans med sina vänner men i den näst sista boken fick hon nog när någon som hon älskade av hela sitt hjärta dog och hennes själ typ...dog?

Men hon kom tillbaka och trots sin sorg försöker hon slåss mot ondskan.

9. Finns det någonting du verkligen, verkligen ångrar?

Jag tror inte jag ångrar något "verkligen,verkligen" men det finns saker jag ångrar som jag sagt ibland.

Men allt händer av en orsak och det förändrar vårt öde.

10. Vad längtar du efter?

En platt mage och B&J helt klart, men de går inte riktigt ihop!

Annars längtar jag efter Liseberg resan jag & Futurum teamet ska åka på, Yeeehaaaw!

11. Vilken är den absolut bästa och vilken är den absolut värsta känslan?

Bästa känslan är när jag är upprymd och den värsta är nog när jag är nervös antar jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0