Carpé Diem.



Fångadagen.
Har bestämt mig för att börja plugga latin, helt själv! Kommer bli en intressant utmaning. Håller på att söka om fostren men det är rätt tråkigt egentligen. Vem vill liksom rita fostren och skriva om alla dess organ? Jag blir mest äcklad, tror det är själva idéen ju, att skrämma oss så att vi aldrig kommer ha sex.
Plus att mina byxor har spruckit! Och jag har inte gått upp där, tror det mer är pågrund av muskelbildningen som sker, vilket är grymt irriterande för nu har jag inga jeans längre! Tur att sommaren är på G så att jag kan börja med mina älskade shorts!!!! ♥
Sen måste jag fan renskriva, pallar egentligen inte! Önska mig lycka till.
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0