Everything I can't be.

Hejsan då, är sjukt trött fortfarande men har gjort lite skit göra idag i alla fall! Som att stor städa mitt rum, vilket inte ser så städat ut när jag väl håller på, det ligger fan grejer överallt då och man måste kämpa för att få en sittplats att jobba på i sängen eller på golvet. Åke vet vad jag pratar om! Hon kom förbi idag och såg hur vackert mitt rum såg ut! Hee hee! Aja, nu är det städat..förutom att alla lösa möbler är uppe i min säng för tillfället.
Har börjat skicka video inlägg till Åke istället för att skriva på msn, vilket är ganska kul! Synd att hon inte själv har sin cam eller mic, då kunde man ju Skypa! Fick världens godaste middag idag som jag dog för, plus de där cola glasen som smakade som jag vet inte vad i min muuun! Ger tips att smaka cola efter en hårt arbetande dag, mums, inte du då Åke.
Okej borde sluta babbla om skit nu så...CIAO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0