I'll follow my heart, if you follow yours.

Insperationen.
Jaha, hej antar jag. Idag så cyklade jag till Bosse i regnet och gjorde klart H&K provet som vi fick i läxa.
Sen så hängde vi lite bara och vid sjutiden åkte jag hem till mitt egna lilla thai-hus!
Men Bosse följde mig till porten och sedan behövde han låna toan, Åke var med honom så jag hann skälla ut henne för att hon inte var hemma i sin säng och mådde bättre, jag vill ju att hon ska bli frisk så att jag får se henne igen!
Läste ut Destined, det ska tydligen komma ut en bok till, eller?
Aja, fortf. sur på mamma och det kommer jag nog fortsätta med, förutom att hon tvingade mig att krama henne idag, lite akward faktiskt, första gången det har hänt!
Pussinuss Sarreh ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0