Infinity is long enough to make up for your mistakes.

Hemma hos mamma nu då. Helgen som nu skulle vara den sista med pappa gick inte så bra.
Dels att pappa knappt hade tid med mig. Men vi var på en fest igår och jag hade det faktiskt kul, vilket jag fortfarande är förvånad över!! Körde även "cykel-moped" men lyckades bättre än pappa som ramlade!
Piercingen har käkt fint förutom idag efter att jag försökte på saltlösning, vilket gjorde att den svullnade upp och blev irriterad tror jag, men nu känns den...lite sämre men ändå bättre, inga större problem! :D
Imorgon blir det studiedag och ännu ett besök på värdcentralen, min kamera har börjat funka också, precis när vi lämnade in den! Sjukt pinsamt...men men eftersom att min mobil inte funkar verkar det bra!
Har rätt mycket att skriva om men detta får räcka för nu, ska chilla med lite avsnitt och sedan städa mitt rum, phew.
Ad interim Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj..

2012-05-21 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0