My back hurt life hell.

Suttit i tre-fyra timmar och renskrivit på min novell, det blev tre sidor idag.
Men har fortfaran sjukt mycket att renskriva, vilket är jobbigt och säkert kommer plåga mig i helgen också!
Så ska ringa pappa och fråga honom om han kan be Shadi låna ut sin laptop till mig över helgen så att jag kan fan bli klar med den här skiten! ♥
Inte att novellen är skit och att jag inte tycker om att skriva men det går så sjukt mycket fortare att skriva för hand än på datorn, vilket stör mig något otroligt, lagt till skit mycket också så att den inte blir för kort eller osammanhängande, rätt kul faktiskt ibland men det tar mycket energi och kreativivtet, skrivandet har tydligen smittat av sig...fuck this I'm going to bed!
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0