Stuffed rainbows with a taste of broken dreams.

Paniken är som ett monster inuti mig förtillfället, är rädd för morgondagen och allt!
Liksom, gör jag rätt eller gör jag fel? Men jag vet att jag vill detta!!
Jossan försöker komma till Järna för att ge mig bedövning men hon vet inte om hon kan följa med..håller tummisarna på att hon kan det, plus att jag vill ha Åke med mig och vi hittar inte dit...fml om det går fel..
Idag hade jag tänkt göra grillspett men det blev grillkorv tydligen så det blir grillspett någon annan gång! :)
Renskrivningen måste bli av nu för annars måste jag göra det i helgen, vilket jag tror jag ändå måste göra..men vill ju spendera all min vakna tid med pappa nu när det är sista gången ♥
Ad interim Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha älskar din kommentar (a) :)

Du måste ju till paris :D

Har varit där två gånger nu :)

Sen efter några dagar när jag har slutat skolan så ska jag och min familj till NY :D <3



Be han sms,han håller ju inte det han lovar prcis -.-

2012-05-17 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0