Time flows quickly.

Japp, vi kom hem runt halv nio-nio i måndags och jag var helt slut så jag somnade vid tio. Fast igår var det sjukt kul! Jag och Åke stannade kvar i skolan där vi var helt hyper enda sen sista engelska lektionen! Vi kastade vatten på varandra och stalkade lärare medans en ny lärare visades omkring på skolan, hon ska bli den nya franskaläraren? Vart fan ska mimmi nu då..fan.. Hoppas hon stannar!!! Sen så kom jag hem runt fem efter skolan och pluggade/halv sov, så jag har inte haft någon ärlig chans att blogga.
Jag missade även min tid hos Mikael som är läkaren som kollar på varför jag mår dåligt och dom kan inte ringa mig heller eftersom att min telefon är helt död/cp. Är sen till Åke också men min iPod behöver ladda lite till enligt min åsikt, den laddades försent och så gick min data på sömnläge, fml.
Ad interim & Pussinuss Sarreh ♥
~bilder kommer när jag kan~

Kommentarer
Postat av: Fanny

xD

2012-05-30 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0