When I turn my world around.

Tjenare, här är man ju rätt blöt just nu.
Idag har jag fan bara tagit det chill och hälsat på Auli & Geffe som hade klubbisarna, skönt att se dom igen!
Senare har jag städat mitt rum och snart blir det duschen igen för att skölja ut mitt balsam, kanske en mysig film?
Juste juste!, Idag hade vi också prov i H&K (hemkunskap), Bosse & jag var i samma grupp som vanligt och vi skulle laga kycklingfilé med hackelbacks-potatis med ostsås och sallad,plus Brownies till efterrätt, jag fick panik i början, fick brännskador en klämd tumme och en äppelbit i halsen. Lyckat med maten, lite iaf, vi brände såsen och lite annat men det blev skit bra i slutet, smaken var underbar, hoppas fan på ett C nu va!
Pussinuss Sarreh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0