Who said that I was the one?

I miss you!
Äntligen klar med fostersaken! Önskade att jag kunde säga det...Men jag kopierade ut bilder så att jag fan kan jobba med det imorgno! Asså dom förväntar sig att man ska vara klar typ nästa vecka men hur fan ska man kunna söka info om det eller kolla på bilder om bilioteket är stängt? Och dom har kommit på någon regel som strular till hela min studiegång typ! Va fan får man inte vara i biblioteket utan en vuxen? DET SUGER!!!
Men nu ska jag plugga lite music och sedan väntar en bortdomnad rumpa, spotif y & pms besvär - Japp snackar om renskrivningen! Tror att jag är gravid i vecka 7 nu, skulle förklara skit mycket!
Pussinuss Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0