You're beggin' me to take you back.

Woohoo, what an feeling!
Kom hem för typ en timme och lite till sen, Elizan och jag köpte pizza och jag köpte lite annat också! :)
Elizan, jag kommer inte äta allt på en gång direkt! :O
Sen så var det ju orienteringen..heehee..jag sprang inte direkt själv! Bosse,David,Anton & Dogge hängde på en bit.
Sedan blev jag paranoid och stannade ihop med Bosse resten av kontrollerna, men nästa år, då ska jag FAN göra det själv utan någons jävla hjälp!!!!
Men hade kul med Elizan, sitter rätt våt nu efter den sköna varma duschen jag njöt av för typ..4 minuter sen! :D
Balsam i håret som måste få verka ett tag nu då...det kliar på min axel!
Ad interim,Sarreh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0