You're job counts.

Inte för att jag jobbar nu då men jag tänkte på hur många som inte uppskattar andras jobb!
Att vara en författare är sjukt svårt att både skriva något som inriktar sig mot andras intressen, samt att renskriva 200 sidor? Själv är jag bara på sida 19 och renskrivning är ett fucking helvete för mig!
Men jag måste ju göra det, renskrivningen kommer alltid att vara jobbig, har alltid varit.
Det är för att jag alltid rättar eller lägger till, kanske tar bort under mina renskrivningar. Det liknar aldrig mina orginal pappren ungefär, de 2 sidorna jag gjort nu har jag inte ens sett på mitt papper. Vilket är också störande!
För då måste jag fortfarande renskriva det! Hee hee! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Good Luck !

2012-05-24 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0