1

En bild på mig själv + 10 fakta om mig
 
 
1 ~ Jag lider av ångest.
2 ~ Hmm, jag är vild när jag vill vara det men är också väldigt lugn och sansad med ett beskyddar komplex.
3 ~ Jag tackar nästan aldrig nej till en utmaning för att jag vill vara oförutsägbar..
4 ~ Jag ska flytta om 1 månad till Sparreholm och bli en 'eremit'.
5 ~ Jag älskar att läsa och vill bli författare när jag blir stor men funderar över ett annat yrke.
6 ~ Är verkligen egokär och kan se det bästa hos mig själv men lider ändå av dåligt självförtroende.
7 ~ Blir nästan aldrig förälskad och går definitivt inte på utseende.
8 ~ Min mobil är mitt liv enligt många och jag kan erkänna att jag är beroende.
9 ~ Jag är usel på att hålla mitt rum rent från smutskläder och får ångest över att städa.
10 ~ Tar ofta bilder på mig själv som jag sen inte orkar radera eller lägga upp.
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0