11

Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg.
 
Jag lyssnar ju inte på en specifik låt utan mer en hel musik genre som jag inriktar mig mot.
När jag är glad så brukar allt högljut och energiskt finnas på min lista men om jag är ledsen brukar det såklart vara alla dom här så kallade deprimerande låtarna som egentligen är sjukt bra men dom är lugna.
Rock för ilska, för då kan man skrika ut allt utan att överrösta och vem vill skrika till Common,Simple.Beautiful för den är ju rätt lugn och skön så den förstör ju ilskan och gör en bara deprimerad istället.
Jag använder alltid musik för att få utlopp för mina känslor, om jag är ledsen så lyssnar jag på sorgsna låtar och försöker gråta, igenom att gråta får jag ut allt dåligt och blir helt tom, det är iaf en början till att må bättre? ♥
Detsamma med rock, annars dampar jag bara sönder på tvättställningar,stolar eller kastar saker på golvet om jag inte sitter och gör illa mig själv, då menar jag inte att 'skada skada' mig utan bara typ slår benet om och om igen i en stol eller klöser mig på armen.
Alla får utlopp för sina egna känslor på olika sätt, det är en av orsakerna varför vi alla är så olika  ♥
 
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0